0

Pirmo reizi Latvijā radīts unikāls alus – īpaši sievietēm

 

Iepriecinoša ziņa dāmām  no Cēsu alus:

Pētot alus tirgus tendences un noskaidrojot sieviešu auditorijas vēlmes, radošā sadarbībā ar mākslinieci Kristīni Luīzi Avotiņu Cēsu alus radījis alu īpaši sievietēm. Produkts ir unikāls, jo pirmo reizi Latvijā radīts alus sievietēm, apvienojot gan māksliniecisku iepakojuma dizainu, gan patērētāju izvēlētas garšas nianses. 

 

Kā apliecina AS Cēsu alus veiktais Baltijas alus tirgus pētījums – galvenā alus baudītāju auditorija ir vīrieši, tomēr alus baudīšanai sieviešu auditorijā ir stabila, pieaugoša tendence (pieaugums vidēji par 2% gadā). Sievietes apgalvo, ka labprāt bauda alu vienu līdz trīs reizes mēnesī, visbiežāk piknikā vai pie dabas, bet labprāt to baudītu arī restorānos, jo uzskata alu par lielisku slāpju veldzētāju. Sievietes vairāk kā vīrieši pievērš uzmanību alus iepakojumam un dizainam, mazāku vērību – cenai.

Šie fakti ir veicinājuši Cēsu alus produktu attīstību virzienā uz jaunas alus šķirnes radīšanu, kas paredzēta tieši sievietēm. 2012.gada nogalē tika uzsākta radoša sadarbība ar talantīgo mākslinieci Kristīni Luīzi Avotiņu, tieši viņas glezna „Mīlestības sargs” ir izvēlēta jaunā alus zīmola iepakojuma dizainam. Savukārt garšas un nosaukuma radīšanā Cēsu alus iesaistīja jaunā alus mērķauditoriju – dažādu jomu un vecumu pārstāves, sievietes.

„Radot alu sievietēm, svarīga ir ne tikai uzņēmuma speciālistu iesaiste, pāri visam bija nepieciešams noskaidrot – kāds ir tas alus, kas ne tikai remdēs slāpes, bet patiesi sniegs alus izgaršošanas baudījumu tieši sievietēm. Tamdēļ 2012.gada nogalē īpašā pasākumā kopā tika sapulcinātas dažāda vecuma, profesiju un dzīvesstilu pārstāves. Degustējot dažādus alus veidus un šķirnes, kopā nonācām pie īstā garšas un aromāta balansa,” stāsta Cēsu alus produktu attīstības vadītāja Ilona Riekstiņa.

Tā ir tapis Latvijā pirmais alus dāmām un jauns alus zīmols Cēsu alus produktu portfelī – Cēsu La Femme.  Tas ir smalks un māksliniecisks dizains apvienojumā ar garšas niansētību, ko sniedz alum pievienotā citrona un tekilas aromāta buķete. Alus ir pildīts 0,5l skārdenē, tas satur 4,8% alkohola, kas ir nedaudz vieglāks nekā tradicionāli ierastais lager tipa gaišais alus. Jaunais alus zīmols tirdzniecībā pieejams jau šonedēļ.

Eva Sietiņsone – Zatlere, AS “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja: „Radot alu īpaši sievietēm, vēlamies mainīt sabiedrības priekšstatu par to kā galvenokārt vīriešu iecienītu dzērienu. Vīrieši pārsvarā izvēlas alus šķirnes, kur dominē izteiktāks apiņu rūgtums un spēcīgāka pēcgarša. Savukārt šajā – īpaši sievietēm radītajā alū – izveidota garšas harmonija, kurā alus aromāta buķete labi sabalansēta un papildināta ar citrona svaigo noti un tekilas asumiņu.”

Kristīne Luīze Avotiņa, māksliniece: „Man patīk, ja mana māksla iziet ielās un ir apskatāma ārpus muzeju telpām, ka manas gleznas atrodas ne tikai izstādēs vai privātkolekcijās, bet pārtop praktiskā dizainā. Dalību Cēsu La Femme  – dāmu alus – izstrādē es varu aprakstīt īsi: tā ir satikšanās bauda! Man – ar alus nozares profesionāļiem, un dāmām – ar jauno Cēsu La Femme!”

 

 

 

 

 

Dāmas, jāsteidz nobaudīt !

Idc1998.com
This domain has recently been listed in the marketplace. Please click here to inquire.